Shake your budy!

Hej bloggen! har precis duschat efter att ha varit på dansen! Den har blivit bättre nu efter att dom gjort en grupp för äldre barn;) MYCKET bättre koreografi nu än förut lite mer utmaning!;)Är supertaggad till i morrn för då åker jag och hela rasket till romme! SKa bli sjuuukt kul! en nackdel bara att jag inte kan åka skidor haha fan jag e så himmla sämst!! Men måste gå ner och göra mina sysslor på "att göra listan" min mamma fick spel igår för att vi inte hjälpte till så då gjorde hon en lista -.-' Aja måste stå ut bara 2 dagar kvar sen åker jag till pappa och får träffa alla underbara där!<3 OCH MAGGIE! som jag inte träffat på ett tag. saknar bruden sjukt!<3 jaja bloggar mer i morrn om jag hinner ska upp kl 5!-.-'
PUSS&KRAM

I got my eyes on you!

Kommentarer
Postat av: Bella

KOLLA in min blogg och mina kompisar

2011-02-26 @ 17:56:25
URL: http://bsbgirls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jävla fula person! Du är så jävla ful så jag spyr! Säg inte att bella är en fjortis för du försöker vara en men lyckas inte så bra..... Jävla fula person gå och döööö....

2011-02-27 @ 13:10:08
Postat av: Anonym

så jävla ful de e asså, hatar din blogg som också e jävligt ful

2011-03-02 @ 16:37:59
Postat av: Anonym

fy fan vad ful du e !!! lukar ju kiss

2011-03-02 @ 16:38:38
Postat av: Agnes

åhh kan ni inte komma på bättre saker än så eller??-.-

2011-03-03 @ 23:14:29
URL: http://agnesvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Agnes

LÅT ELIN VARA SMÅGLIN!!!!!!!!!!!!!!!:o

2011-03-03 @ 23:14:52
URL: http://agnesvardagsliv.blogg.se/
Postat av: en som e väldigt arg!

den som skriver så om elin sluta skriv så fatta det!!!

2011-03-10 @ 16:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0