Lördag 18:38

Hej bloggen! Idag har jag varit med Moa, Jennifer , Felicia och Jesper! Vi hade as kul! Först så bara sprang vi runt och flummade och sen bestämmde vi oss för att gå till lantis och handla lite godis. Sen när vi skulle gå därifrån så hann vi komma till en busshållsplats ända till moa upptäcker att hon har tappat en choklad kaka. Så hon jennifer och jesper bestämmer sig för att gå tillbaks och leta efter den.Men jag och ficen orkade inte så vi satte oss vid busshålsplatsen och väntar. Efter ett tag kommer en familg på 3 personer komma gående på andra sidan vägen. Mamman och pappan går längst fram och pappan drar en liten unge på en snowracer. Efter ett tag rammlar ungen av och springer efter och slänger sig ner efter snowracern i ett desperat försök att få tag i ena benet. han lyckas och blir släpade efter i ungefär 20 meter tills pappan märker att oj men våran lilla unge har ju rammlat av! Haha jag och felicia garva så vi tjöt!!Men jag kan blogga lite mer senare för nu måste jag gå till lantid och lämman igen filmen som jag och jennan kollade på igår!
PUSS&KRAM

En gammal bild på mig från i höstas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0