Du ser mig gå förbi dina tankar börjar snurra

Hej bloggen! Efter en hel dags utvilande så känner jag mig bättre och har bestämmt big för att gå till skolan i morgon!:) inge mer snuva wihoo! Hittade nämligen en skit bra nässpray i vårat "Sjuk skåp". Lyssnar också på gammla låtar som man lyssnade på när man va liten typ! Lyssnar också på lite låtar som förmodligen kommer spelas i helgen!;) Är fett taggad till helgen kommer bli så jävla kul på fredag!:) Men nu får jag stå ut för de e ju faktiskt tre dagar kvar till fredag!:/ Ska nog gå ner och kolla på the mentalist snart. By the way så är ni skit sega på att kommentera så kom igen nu kommenteraaa!! har inte så mycket mer att skriva i morgon kanske det blir ett video inlägg känner för det :)
PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Maggie

Någon gång kan du väl skriva jätte långa inlägg?

Då kanske du får ännu mera kommenterare ;)<3

2011-02-15 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0