Dansen då?

Jaha då har man precis kommit hem från dansen då!:) Inte direkt vad man hade tänkt sig men de funkade ;)
Jag var där med några kompisar som jag kommer visa bilder på sen haha nu jävlar.... Haha Nä rå ;)

Men jag kommer i alla fall säja vilka de var och det var: Jag , Hanna jäger , Viktoria lange (stavning) Sorry vicky ;)
Millan adolfsson och felicia larsson. Ja det vara alltså vi som var äldst och sen en massa små barn vi ba ehhh jahaa??:O  Sen efter så skulle vi vänta på bussen men den kom typ inte så vi blev typ as rädda för vicky och hanna började berätta massa läskiga saker som typ om the gruch venne hur det stavas menmen. Aa i alla fall så vi blev typ skit rädda och en massa annat skit ;) Snart ska jag göra läxor Franska som vanligt... Och sen blire duchen och äta!Bloggar nog mer i morgon!
PUSS&KRAM

En söt bild på vicky och hanna:)
Och en på millan och ficen:)
Fast millan e brunette nu:)<3


Kommentarer
Postat av: Maggie

Har ni inge snö?:o



Våre tacksam om du svara någon gång på kommenater man skickar till dig!

2011-02-10 @ 11:39:12
Postat av: Millan

Haha Elin då ;P<3

2011-02-22 @ 19:30:41
URL: http://adoolfssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0