Bara så alla vet så e cornelia jeglertz min lilla plööööött!^^

Hej bloggen! Ja överskriften stämmer verkligen! Hon e min lilla plöött<3 Älskar dig<3 idag efter skolan så åkte jag med felicia hem! vi hade ganska kulit :) Försökte rida på hennes rygg men de gick inte ås bra :P Slutade med att båda två låg på golvet och garva!<3 Sen så käkade vi glass och små snackade :) Sen skulle jag hem och ute är det ju jätte halt så jag gled hela vägen ner till bussen fan va kul de va!<3 De va länge sen jag va med den göllgrisen så detta måste göras om<3 Ja juste! Vi hade profil idag i skolan vilket betyder att man får välja lite olika saker m.m som man får göra under 2 timmar:) Jag och felicia hade bild så vi bestämmde oss för att drejja (stavning) lite:) Haha ficen gjorde en snopp! Fan va vi garva!!xD Sen så sa våran lärare att dom hade system kameror också! Så jag tog en och gick runt och fottade lite. De blev en massa roliga bilder som kommer upp här på bloggen efter lovet!:) Idag får vi se vad jag gör ska nog plugga engelska och sen titta på tv! Vi kanske hörs senare!
PUSS&KRAM

Här kommer lite bilder på mig och felicia när vi fick för oss att leka karate kid!:) Älskar dig verkligen cheyen du e så himmla underbar!<3



Snyyggt!:*<3

Här kommer en bild när vi e lite normala i allaf!;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0