what doesn't kill you makes you stronger

Oj va grym filmen va! Slutade med att jag låg på marken och höll på att dö av garv! Nu är alla små barnen nerbäddade i sina sängar och felicia somnade i min säng så jag ska lägga mig på golvet vid tvn ett tag och chilla där. Yees får vell blogga lite senare, ska tjocka i mig lite goodis! Ååh tjockt och gott... Nom nom nom. Kul liv jag har, orkar inte ha små syskon. Dom är bara jobbiga, någon som vill ha? Ni kan ha dom som slavar? Det brukar jag: Nellie hämta ett glas vatten åt mig, thea hämta min mobil, nellie starta tvn det är så långt... Ah osv osv! Funkar rätt bra, ni som vill ha kan ju ringa min mamma och säga att deras kära storasyster har sålt dom. Det låter ju sååå bra!
Skit samma, ni som vill ha. Ta dom. Jag orkar inte vara barnvakt hela jävla tiden. Hejdå, nu är jag trött och ska sova på GOLVET FÖR NÅGON SOMNADE I MIN FUCKING SÄNG! Små surig? Nej nej absolut inte...


Heeeeeeeest (a) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0