To avoid the confusion We're in an illusion.

Heeej älsklingaar!
Kom precis in efter att ha träffat tobi och gustav ett tag, väldigt trevligt. Sen efter det gick jag till jennifer och träffade henne och sanna. Vi satt och lyssnade på julmusik ett tag, sen gammla låtar som man typ lyssnade på när man var liten.. åååh det va så mysigt! Har inte en tanke på att bli vuxen, fyfan va hemskt. Vill att mamma och pappa ska betala för mig hela livet. Det vore ju rätt chill: MAmmaaa köp en ny bil till mig! Pappa köp ett stort hus till mig! Mamma köp hela bikbok till mig osv osv...  
Neej tror att jag ska dra ut igen snart, träffar snubbarna som jag skrev om där uppe. Men bara om jag får ut mongot gustav som sitter och gaemar 24/7. Söt kille, han brukar dissa mig för sitt spel...♥
Aja nu ska jag käka något sen taggar jag uuuut!
Pussheeej!

Hanna, du är världens bästa syrra. När du inte bråkar eller tar min spotify. Puss♥

Kommentarer
Postat av: anonymous

inge fel med att han dissar dig för ett spel?!

2011-12-12 @ 20:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0