Sjuuuk!

Tjoo! Sitter här i soffan och chillar med hunden, kul att vara sjuk eller? Neej inte ett dugg.  Orkar inte. Aja det är i allafall bra att gustav också va hemma idag så jag chillar lite med honom :) Just nu dricker vi cola och kollar tv, social klubben här asså! Idag åker jag till papi ♥ Ska bli kul att få träffa alla där igen! Ska förmodligen träffa några från min gammla skola. Ska bli sjuukt kul eftersom jag har saknat alla så himmla mycket! Och om jag inte gör det så spenderar jag helgen i stallet med cajsa! Det är fan höjdpunkten av helgen när jag är hos pappa! Vi har alltid så kul när vi rider! Antingen rammlar jag av eller så gör cajsa det, eller båda sammtidigt... Sen bakar vi tårta ( för det ska man göra när man rammlar av) ah och tjockar i oss hela, själva. Hahahah tjockisaar! Aja nu håller gustav på att förklara ett helt program på tv för mig, så jag ska vell lyssna på honom dååra... Pusshej!

Min fina heeest ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0