Me, myself and i

Tjoo! Länge sen jag bloggade sist, lite tråkigt kanske men jag har inte hadt tid. Måste bara hissa min otroligt underbara helg med underbara människor, det måste göras om! (Y)
Jag bloggr nu för att hannapanna tjatar så mycket hela tiden, söt chey. Vet att du inte kan leva utan min blogg hanna men du får vänta precis som alla andra, fast ne du är ett undantag <3
Jaja det blir nog så att bara jag bloggar nu, det blir så rörigt annars, filåt johanna du har hjälpt mig massor men om jag själv blir förvirrad av att läsa min egna blogg då är det fan illa :S
Neej nu orkar jag inte blogga mer, tar det när jag kommer hem! PUSSHEJ!


Du är så jävla fin hanna!


Kommentarer
Postat av: hanna - vem annars?

DU KAN VA FIIIN! :))) <3 <3

2011-12-05 @ 16:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0