En trött elin + en stor säng = Sooovaa♥

Tror att det är dax att sova nu faktiskt? Är super mega jätte trött! Skulle säkert kunna somna stående. Måste bara platta håret lite så det inte tar så lång tid i morgon, då har jag mer tid att sminka mig och käka frukost! Varje dag den här veckan har jag vaknat typ 20 minuter innan min buss går och det är inte bra. Hinner nästan bara slänga i mig 2 frukter och borsta tänderna sen måste jag springa... Det får inte hända i morgon! Hatar att bo på en ö, hatar att mamma tog min telefon idag, och jag hatar att min säng alltid är skönast på morgonen. Neeej nu måste jag sova, drömma mig bort från allt. Skönt!

image description
Bild brist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0