Being with you is like being in paradise.

Tjoo! Inte bloggat på riktigt på ett tag igen då, vet att det suger. Har ju då bara bloggat från iphones som mina kompisar har! Tur att dom finns annars skulle jag lika gärna kunna ta bort bloggen, men det vill ni ju inte eller hur? ;) Neej nu ska jag sluta vara ego. Idag har jag varit i skolan och sen efter det chillat i vaxholm med Tobi, Hanna och Linn. Riktigt trevligt, så nu sitter jag här. Har precis dragit på mig mjukisarna och musiken är på högsta, kan livet bli bättre?  I morgon drar jag till pappa över helgen, ska äntligen få träffa mysan och alla som är där igen! Fast sen missar jag ju allt roligt här i vaxholm också, det suger... Whatevvaa! Jag hinner nog träffa alla en stund innan jag åker i morgon på kvällen, papi kommer inte och hämtar förens kl 11 :D Chill chill chiill kan jag säga!! Aja nu ska jag gå ner och myspysa lite med hunden i soffan! PYSS♥


Arkivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0