Att gilla sin egen status är som att highfiva sig själv. /Johanna

Hey, länge sen? I know... :/ mycket har hänt och massa skit, men nu är det lov! Ska försöka fixa allt till skolan börjar, så allt blir bra för en gångs skull :) GOTT FOLK, DET ÄR JULAFTON IMORGON! Taggade? Som fan! Även fast det inte finns någon snö (-.-') så har jag pyttelite jul känsla :) Just nu sitter jag nere hos morfar med min trevliga familj och släkt, inte hela men några! Ska sova snart så det blir julafton tidigare :D nej men jag kommer väl ligga och messa med massa trevligt folk! Tur att jag har min underbara telefon, så jag har något att göra ;) ska fortsätta titta på tv, bloggar imorgon om det funkar! Puss så länge! / Johanna <3
JAG SAKNAR DIG, VART ÄR DU NÄR JAG BEHÖVER DIG SOM
MEST? <3


Kommentarer
Postat av: Tim

vrf skriver du på elins blogg för??? skaffa din egan blogg. plus så skiver du jävligt tråkigt

2011-12-24 @ 14:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0