Svar på frågestunden!

1.vad har du för färg på din tandborste ?- Lila och vit
2.saknar du någon isåfall vem? Jag saknar maggie!
3.vad är du beronde av? Jag är beroende av facebook
4.vad är de bästa du vet? Att rida :)
5.hatar du någon? Ja, tyvärr...
6.hur beronde av facebook är du ? Hahaha så beroende att jag inte kan sluta vara inne på det ;)
7.hur började du blogga? Jag vet inte riktigt? Jag bara började antar jag :)
8.hur många bloggar har du haft?  Många... Men denna är den bästa jag haft! :D
10.vem är din bästavän? Jag har tre bästisar, Vicki, Hanna & Maggie ♥

Från nikita:
Hej älskling pelskling!

Vad tycker du ärligt om min blogg ? Jag tycker din blogg är jätte bra! Och jag menar det verkligen!
Hur kan du vara så söt? Jaa du? det vettefan? Fåru fråga min mamma och pappa ;)
när starta du bloggen? Jag startade den här bloggen den 25 oktober 2010 :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0