Sandhamn var nog rätt bra i allafall...

Hej alla söta! Nu har jag kommit hem från sandhamn precis! Jag trodde ju att det skulle bli skit boring bara för att det skulle regna men gues what? När vi kom dit sken solen och himmlen var klarblå, medans det ösregnade i stockholm. Det var inte förens vi var påväg där i från som ösregnet kom, sen kom oskan och på det såklart blixten.  Så man kan säga att jag är rätt nöjd med dagen! Förutom att det blixtrade. Ja jag är ju då extremt rädd för åska och blixtrar... Aja strunt samma, snart tror jag att det blir å ringa någon kompis! Bloggar senare!

Kärlek!



Här kommer lite bilder från sandhamn, förvisso så är dom pissdåliga för dom blev fottade med mobil kamera. Orkade inte släpa på min stora systemis...





Okej mobbas inte för mitt smile....



Sen kom regnet...


Dagen outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0