Såklart jag blir svartsjuk när andra kramar dig, eftersom för en sekund har dom hela min värld i deras armar.

Hej alla glada! Nu sitter jag här hos pappa och bloggar lite. Har precis käkat efter jag kom hem från stallet. Idag gick prinsen verkligen jätte bra! Är sjukt stolt över att han inte bråkade! I vanliga fall brukar det vara så att om inte han får som han vill så flyger elin av ner i diket...  Men idag bockade han bara lite i galoppen för att han tyckte det var så kul :) Min lilla älskling♥ Juste! Det har kommit en ny häst i stallet, en nordsvensk. Inte förrens nu idag fattar jag hur mycket jag saknar min gammla häst. Min gammla häst med hängläpp och världens mjukaste finaste mule. Åh vad jag saknar dig...








Kommentarer
Postat av: stina

nee vad sööt häst

2011-08-14 @ 18:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0