Mys med vicki!

Hej kära bloggläsare! Förlåt så himmla mycket för den otroligt dåliga uppdateringen, men som ni kanske har läst så har vi precis flyttat och har inte fått internetet på plats en! Men snart så kommer vi få det och då skriver jag tills fingrarna blöder! Aja idag har jag varit med vicki hela dan. Först var vi hemma hos mig och jag visade vårat nya hus. Sen gick vi till grönviken för att bada lite, vilket var himmla skönt med tanke på det varma härliga vädret! :D Sen efter det åkte vi hem till vicki. Sen efter det åkte vi vattenskoter in till vaxholm för vicki skulle träffa max :) Jaa det var i princip hela min dag. Och nu sitter vi i allafall här och har precis kommit in efter att ha suttit ute i några timmar och snackat lite :) I morgon får vi se vad som händer, kanske drar och badar igen vet inte riktigt! Nae nu ska jag nog ta och dejta kudden tror jag, den ropade nämligen på mig! ;)
Kärlek!



Hej vi är två muppar som är bäst på att hoppa studsmatta, hejdå!



En otroligt söt och underbar chey som jag saknar sjukt mycket! Vi måste ses snart hanna!

Kommentarer
Postat av: Bella

Förlåt om det såg ut som om att jag flydde ifrån badet men det berodde först på att jag var jätte blyg och att jag skulle äta innan.

2011-08-05 @ 04:39:31
URL: http://bellakume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0