If you don´t now where to go stay close to me insted cuse the party is in my head.

Jaha så var man framme hos vicki nu då :) Det gick förvånandsvärt bra att åka longboard hit, om jag ska vara ärlig så är jag rätt stolt över att jag kan åka. Så nästa år när jag vicki och hanna kanske ska till åland blire nog longboard som gäller! Så sjukt nice efter som typ hela åland är asfalterat :) Så äre säkert inte så mycket tjejer som åker longboard på åland så det blir nog soft! Aja jag och vicki ska snart sätta oss vid tv och kolla klart på en skräckis vi började kolla på förut som heter ¨drag me to hell¨. Den är typ sjukt läskig så jag lär nog skrika lite...  på torsdag kanske det blir ung-08 med hannah kommer bli nice! Bloggar lite senare!
Kärlek!



En gammal bild på mig och min bebis ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

SV; Snälla, snälla inte för att vara taskig men det är SJUKT irreterande när ni hela tiden håller på att påpeka allt som om att ni vore mode-poliser....Asså egentligen ska ni skita i hur jag ser ut jag menar jag låter ingen annan styra över hur jag ska se ut....Och såklart nej jag skulle inte använda det där sminket till vardag eller fest ;) Men snälla kan nu sluta och ba: Nej det där är fel, och sådär är jätte fint, ha så hela tiden.....-.-`

Jag kan ta hand om mig själv ;)



----------------------

Förresten jag har sett drag me to hell hihi den äger ju :PpP Garvar bara!!!

2011-08-17 @ 00:26:27
URL: http://bellakume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0