I don´t give a shit!

Jaha så börjar skolan igen i morgon då. Om jag är taggad? Nej inte ett dugg... Jag har värsta ångesten och vill verkligen inte börja 8:an, så man kan säga att betyg nej det är ingenting jag har längtat efter! Men det är några saker jag har bestämmt mig för och en av dom är att jag byter från franska till engelska. Förra terminen va kanske inte den bästa och efter som det blir svårare nu så måste jag skärpa mig! Vilket betyder att om jag byter språk nu så kan jag fokusera lite mera på allt det andra en bara franskan som förra terminen. Nej! Nu ska det bli skärpning för lilla fröken elin! 1. Ingen mer skolkning, 2. Göra alla läxor bättre, 3. Skärpa mig och inte bli distraherad av annat som tillexempel facebook! Ja sen är det ju massvis med andra saker jag måste bli bättre på som t.ex matte! Nej usch! Nu när jag skriver det här känns det verkligen inte som att 8:an kommer bli kul...

Varför kan man inte bara spola tillbax tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0