Have you ever done something you can´t change?

Godmorgon alla söta! Nu sitter jag här i min skit snygga sl tröja som jag fick ifrån ung och bara njuter av att jag fortfarande har sommarlov! Så haha på er suckers där ute som redan har börjat skolan! ;) Aja idag ska jag va med världens bästa vicki! Antar att vi ska bada nu när det äntligen är liite sol i allafall! :D Jag hatar verkligen när det regnar för då har man typ inget att göra, och dessutom förlorar man så mycket färg... Så regn det dissar vi! appropå Så kanske jag ska börja med elin hissar och dissar? Vad tycker ni?! Aja nu ska jag göra rent i marsvins buren och mysa lite med mina fina marsvin!

Kärlek!


Världens bästa!♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag diggar reng det är mysigt och jag hatar att vara brun:D ´Vill förlora färglol

2011-08-21 @ 12:18:04
URL: http://bellakume.blogg.se/
Postat av: Vicki

Hihi, där är ju jag ^^

Älskar dig elin! <3

2011-08-21 @ 21:00:10
URL: http://hannaochvicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0