Funderar & funderar.

Nä nu har jag funderat, vad ska jag göra? Jag vill inte leva såhär. Jag vill tillbax till den perfekta fantasivärlden jag levde i förr. Jag saknar alla underbara därborta men vill inte lämna alla som jag älskar här? Ibland är längtan så stark att jag bara vill släppa allt och sticka, men jag kan inte. Snart kommer det här slita mig itu. Igår när jag träffade några gammla kompisar i stan så fattade jag hur mycket jag verkligen saknat er! Det fick mig att vilja åka ännu mer.

Jag vet snart inte vart jag ska ta vägen...



Kommentarer
Postat av: Nikita såklart ?

Finns ! e du på dåligt humör så Riing mig ! När du vill ! Tidigt på morgonen , på dagen sent på kvällen eller mitt i natten ! Finns o jag följer dig ! :) <333

2011-08-21 @ 02:04:14
URL: http://nikitasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0