Back on track!

Hej alla underbara! Ikväll får jag tillbax min dator så nu börjar jag blogga igen! Känner verkligen ett sug efter att få skriva igen... Har längtat varje dag efter att mamma tog min dator :) Men nu får jag äntligen blogga igen! :D Juste! Jag och vicki har börjat på kickboxning på tisdagar och torsdagar, det är så himmla kul och man blir så sjukt trött... Jag vaknade i morse och ville inte gå upp, hela kroppen värkte. Mina armar var som spagetti och jag hade ett blåmärke på magen från? Ehh jaa? Vart fick jag det ifrån...? Då börjar man ju undra om man går i sömnen lixom, det har ju hänt tidigare så det skulle inte vara konstigt om jag gjort det nu... Jag sjunger i sömnen också, förut när jag delade rum med min lillasyster så vaknade hon av att jag hade sjöng bäbä vita lamm. Helt sjukt? varför sjunger jag den? Jaja nu måste jag fortsätta med mitt so arbete annars kommer jag få F i so och det vill jag inte... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0