Måla inte fan på väggen elin!

Tjena snyggon! :D Nu är jag hemma från skolan och ska snart käka middag ;)  Efter det ska jag plugga lite so.... Typ det tråkigaste som finns i hela världen! Imorrn sover jag hos cornelia med emelie! kommer bli bäst! :D Sen på lördag är det valborg då ska jag gå fackel tåg... Det är vell inte så hära jätte kul när man är 13 år lixom. Hahah juste appropå min överskrift igår hade jag ett litet sammtal med min mamma när hon plötligt sa: Måla inte fan på väggen elin! Hahha då tog jag fram en penna och skrev fan på väggen i allfall! :P Busigt! ;) Ska snart typ ut , väntar på att  jesper ska komma hem från sin hockey träning och sen ska jag va med han ;) Kommer bli kulit! :) Men nu blire till å lyssna på hoffmaestro-min drog.

PUSS&KRAM

Arkivet... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0