Tråååkigt värre!!!!:DDDDD

Hahaha jag har fett tråkigt! har precic sminkat nellie, hanna sminkade thea. hehe theas as coola komentar vid maten när mamma frågade vad dom skulle va på bus eller godis (som tydligen är idag e typ fett borta??) aja strunt samma mamma frågade i alla fall: Så thea vad ska du vara då? (hon hade redan frågat nellie som svarade skelette)
 Thea svarar: Jag vill vara en sån där mamma kung?!XD hahaha och vi ba eh okej vad är det då??
Hon ba: eh jag vet inte en kung fast med klänning?
 Jag ba men thea du menar ju drottning?
 Thea: Ne jag menar en sån där mamma kung med klänning! asså shit jag typ garva ihjäl mig asså!!!XD
men nu ska jag typ kolla på gårdagens avsnitt av cirkus möller för jag missade det igår!-.-' Fett sugit asså! Menmen det är tur att man har internet i allaf! aja hej då här kommer lite bildrer på mig nellie och the i allaf!! PuSsAr<3 hihi kolla nellies min!!XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0