Love me like you do...♥

Hej allla Elin heter jag och det här är min nya blogg!:D Man kan säga att det är en fotto blogg för jag kommer lägga upp bilder på mina outfits och smink och sånnt:) Lite snabb info om mig då:)
Namn:Elin Selander Johansson
Ålder:13 år
Födelse dag: 25 Juni
Bästis: Maggie:D
Så det var lite snabb info om mig jag kommer blogga på morgon och kvällen på mondagar och fredagar för då har vi sovmornar. tsdag,onsdag och torsdag så bloggar jag på kvällen vissa kompisar kanske gästbloggar ibland och så. Men nu ska jag dra ner och äta förlj gärna min blogg skulle bli jätte glad om jag fick någon snäll liten kommentar då och då:) Puss och Kram!♥




Kommentarer
Postat av: Carro

är inte jag din bästis :( <3

2010-10-30 @ 08:44:45
URL: http://jeglertzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0