Fett faiiill!!!XD

Good morgon! hahaha jag och felicia hade värsta bra konversationen nu!:D  E=elin F=Felicia

 E:Haha nu ska jag jucka med ditt ben!XD

 F:Ja d har ju i alla fall 2 olika att välja på:)

 E: vaddå 2 olika??

 F: Ja men elin jag kan ju inte ha samma ben, jag ha ju 2 ben:)

 E: aha?? hehe hahahahaha!!!XD
 
F: Hahaaha!!


 Hahaha fan vad kul det var asså!!!XD Felicia typ snorade nyss så jag och millan spårang härifrån och typ skrek ba usch vad äckligt!!! Sen gjorde jag en fail och rammlade på trappan!XD Hahaha det gjorde as ont jkag typ skrattta och grät sammtidigt! Ficen garva så mkt så hon typ inte kunde andas så både hon och jag låg på marken och as garva och millan ba: ????;O

Aja nu måste jag dra för nu ska jag och millan och ficen städa eller steda som hasse hade sagt!! (maggie du fattar) PuSsAr<3
Hahah fett strange bilder!!XDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0