Snöflingorna faller...<3

Hej bloggen förlåt för dålig uppdatering:) Idag så har jag varit i skolan. Som vanligt-.-' Aja strunt i skolan nu! Asså SHIIIIT vad mycket snö det har kommit här asså:P JAG ÄLSKAR SNÖÖ!!! det är så himmla vackert och mysigt:) men kallt... Mina händer har spryckit på grund av kylan och det gör jäätte ont:( Det possetiva med snö är att det är att det är så roligt att leka i!:)Och sen efter att man lekt i snön så kan man komma in och göra en kopp varm chocklad och bara mysa! (något av det bästa jag vet) aja i helgen så ska jag umgås ed mina söta underbara vänner!;D alla förutom jennifer som är borta:( Har ni något bra tipps på en film som man kan se så kan ni vell kommentera:) ni kan också skriva lite frågor och sånnt jag svarar gärna:)JA juste jag har ju fått nya skor också:) ett par svarta fake uggs som är suer sköna aatt ha när det är kallt:) aja jag bloggar mer i morgon om jag hinner för då är det ss ooch då kommer Becca och Aline hit!:D yippiee!!:D Älskar er sååå mkt<3 aja men nu måste jag gå PUSSAR&KRAMAR♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0