RUBRIK-.-'

Hej bloggen!:D som ni ser så har jag fixat en sån där stöd rosa bandet sak i högra översta hörnet:) väldigt stolt haha...xD Hanna och jag satt och kollade på hästar på hastnet.se som vanligt när hanna plötsligt hittar en anons på en shettis och ett halvblod. när vi plötsligt inser att det är ju Lady och texas!:O så jag springer efter telefonen för att ringa jennifer! För er som inte vet så är lady och texas jennifers mormor ohc morfars förra hästar som dom sålde för ungefär 1 kanske 2 år sen. Jennifer blev ju såklart jätte glad att vi hittade dom:) Hennes mormor skulle ringa till säljarna nu:) Men nu är maten klar så jag bloggar lite mer sen! Bloggen dampar by the way fortfarande så jag kan nt lägga in bilder! PUSS&KRAM!<3 GLÖMM INTE ATT KOMMENTERA!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0