Mulad igen...-.-'

Tack kära gustav för att du mulade mig!-.-'xD Oh juste hej bloggen!:D idag så åkte jag pulka med jennan ficen och gustav:D Det gick vell sådär.... För efter ett tag så orkade gustav inte åka mer pulka så han komm på att ja men man kan ju mulas också!Första offret... Splash! Ficen blev mulad. Andra offret... Splasch jennan blev mulad. och sist men inte minst splash! rakt i facet på mig så tack kära gustav för att du mulade mig än en gång! efter dom första mulningarna så började värsta kriget! haha fan vad kul det var!:D men sen så ville gustav gå hem för han frös för han hade inga ute brallor!xD men nu måste jag dra för jag sak ta en varm dusch! PUSSAR&KRAMAR<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0