I miss you sooo musch!:'(

Hej bloggen!:D Nu är jag hos pappa:) sitter här med zavia och hanna Och gun:) har hennes data hihih snodde den:).... jag e ONNDDD!!:D hihi gun ba garva när jag läste upp detta:) Från gun: vi sitter här och berättar spöök historier.....BUUU! nu blev ni allt rädda... aja nu era jag som skriver(elin):) I morrn kanske man ska rida om jag får tag i cajsa:)Zavia kanske rider lite beror på vilken väg vi rider vi får se:) passar på att bloogga nuu:) aja men bara så ni vet så skrev ju jag för att jag va arg men det är typ över nu??-.-' förstår mig nt på henne asso?? aja skit samma:) nästa helg kommer ÄGA:) Men jennifer johansson måste vara med då! Blir nt samma sak utan dig bby<3 du vet nt hur jävla fu**ing mycket jag älskar dig<3 aja jag hanna och zavia sak basta nu så vi hörs på måndag eller i morrn!:D PUSS<3Älskar dig bästa vän<3

Och bara så ni vet så e cornelia jeglertz sötaste lilla systern i världen<3 ÄLSKAR DIG<3

Kommentarer
Postat av: jennan

naaaaw!<3

lsk dig också jätte mkt bby!<3

har gjort en blogg åt oss nu:D

www.blondiinbloggarna.blogg.se

saknar dig gmn<333

glömm nt dramat imorn<333

2010-12-10 @ 11:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0