Dålig uppdatering!-.-'

Hej bloggen förlåt för dålig uppdatering! men blogg.se har fuckat upp sig totalt! Jag har också ett jävla cp virus på min data"! FUCK! aja skit samma! ska nog fixa ny header och sånnt för har tröttnat på min gammla.... Har ni något bra förslag så kan ni vell komentera: snälla KOMENTERA!!!:D haha desperat!:D
GUUD vad jag längtar till den 28/10<3 säger nt vad som händer då men dt kommer bli as bra att få va med dom som man tycker om allra allra bäst speciellt en.....:D
Bara så du vet:
Jag älskar dig mer än det finns stjärnor på himmlen<3
Jag blir knäsvag när jag ser dig<3
Jag drunknar i dina bruna ögon av alla kärlek du utstrålar<3


12 dagar kvar nu.......<3

aja nu ska jag på utveckling sammtal så puss och kram<3

 JAG<3DIG



Jag saknar dig beebiis<33

Kommentarer
Postat av: Maggie

Vad har du hittar för speciellt nu då?

Svara på detta!!!!!!!!!!

2010-11-16 @ 17:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0