Behöver skriva av mig min ilska!:'(

Fan vad tur att man har en blogg asså! JAg orkar snart inte mer! Alla sviker varför asså varför?? det undrar jag det är fan bara fjantigt att göra som du gjorde idag visst fine du kanske hatar mig men SÄG DÅ FÖRFAN DET FACE TO FACE! Jag tänker inte ändra mig bara föör att du blir sur jag tänket vänta vänta på att du kommer till mig så som det hände förra gången! För nu ger jag upp? Men vadfan tänker jag med egentligen? jag behöver inte dig jag har en massa andra kompisar som finns här för mig, som stöttar mig när jag är ledsen. En sån vän kan man kalla för ens bästa vän. En bästa vän man älskar, en som man kan dö för! Men jag kan inte dö för dig, och jag älskar dig inte heller. Och du är knappast min bästa vän. Men jag bara stör mig på dig dit sätt ditt ALLT , allt som fucking har med dig att göra, sättet du pratar på sättet du går på alllt. Jag stör mig på dig i min närhet. Jag stör mig på dig så fort ditt namn kommer upp i mitt huvud. Det fula svärordet till namn det passar inte dig. Du tro att du är så mycket bättre en alla? Seriöct tror du det själv eller? Tycker du att det är roligt? roligt att se mig gråta? Så är du nöjd nu? nu har du fått mig att gråta, gråta för inget för LUFT. För det är precis det du är för mig INGET! Så hej då jag tänker inte böna och be om att du ska förlåta mig för något jag inte har gjort? DU säger att du mår skit? JA men jag då? Jag hatar dig så grovt så innerligt att det inte finns ord för det! Men som sagt var jag tänker inte slösa mer energi på dig. För du är bara luft för mig.....

Kommentarer
Postat av: elin

jobbigt.. :(

2010-11-17 @ 20:34:36
URL: http://mellansyyster.blogg.se/
Postat av: elin

jobbigt.. :(

2010-11-17 @ 20:34:42
URL: http://mellansyyster.blogg.se/
Postat av: cornelia

elin min söatse storasyster !

vad har hänt hjärtat , berätta för mig.

ja ska fan smälla till den som gör dig ILLA !<3

2010-11-18 @ 07:54:58
URL: http://jeglertzz.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A :)

finns alltid för det gumman ! <3 / elins lilla semla !puss<3

2010-11-18 @ 17:37:13
Postat av: Agnes

veem?? :O men tror jag vet! Men finns här om du behöver snacka och snacka skit;P

2010-11-18 @ 21:14:56
URL: http://agnesochamandas.blogg.se/
Postat av: Agnes

okeej det där lät lite feel men men XD

2010-11-18 @ 21:15:28
URL: http://agnesochamandas.blogg.se/
Postat av: Mandinen

Tror jag vet vad som hände,

Finns sötnos<3

2010-11-19 @ 16:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0