BAD BLOGGNING!:D

Hej bloggen jag vet att det låter lite konstigt men jag ligger faktiskt i badet och bloggar:) då kanske ni undrar blir inte datorn blöt då? nepp det blir den inte och speciellt inte om man har en pall i badkars höjd ungefär:) Idag i skolan så fick alla killarna för sig att dom skulle mula alla tjejer vilket dom gjorde!-.-' min maskara rann och jag hade ingen kvar efter dagens slut!:D Efter ett tag så tröttnade jag på att bli blöt så jag går in på toan för att få bortallt det blöta. Då hör man plötsligt elvira som skriker: AAAAA JAG FICK SNÖ EMELLAN TUTTARNA!!haha gud vad jag garvade då asså!:D idag är det ss och jag ska gå med jennan,elin sundin,sanna,ippen,ficen,becca och aline!:D För er som inte vet vad ss är så är det ett disko:) men nu ska jag bada klart och duscha och fixa så vi hörs sen PUSSAR&KRAMAR<3

Kommentarer
Postat av: buzzi

heeej:) kolla gärna på min blogg :)

2010-11-27 @ 01:02:06
URL: http://buzzigirls.blogg.se/
Postat av: elvira

haha det var felicia som skrek det ;)

2010-11-27 @ 21:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0