♥1 November 2010♥

Morning my dears<3 någon som sak göra något kul nu när det är loooovv dååååå????:)) Vaknade i morse tänkte för mig själv Det är loooovvv!!!! Igår var jag på en spök fest hos agnes och amanda det var fett läbbigt! först åt vi finger pizza:) sen efter det så körde vi anden i glaset det var as läskigt för det var en ande där. Först frågade vi vem det var och då stannade den på ? sen frågade vi om den var en människa då sa den nej. sen frågade vi vad den var och då stavade den A.N.D.E. då sprang jag ut!!:S jag agnes och maja satte oss i soffan och dom andra fortsatte köra. Dom frågade vad anden hette och då stannade den på G. sen frågade dom om den var tjej eller kille då stavade den kvinna. Dom frågade också om hur gammal den var då sa den att den var 6 år. Sen gick dom ner. men då komm dom på att dom glömmt att fråga om den var ond eller god så dom gick upp igen och frågade och då stavade den O.N.D. amanda frågade om den bode i våran värld och det gjorde den???:S as creepyy!!:S aja strunt samma vi gick i allaf bus eller godis också :)hihi det var fett kul:)) vi fick as mkt:) aja hej då nu sak jag kolla hur mkt pengar jag fick igår PuSsAr♥Jag och maja igår:)

Älskar dig♥


Kommentarer
Postat av: J O H A N NA <3

Vem agnes ? :)<3

2010-11-01 @ 09:16:24
Postat av: Agnes

japp, var as läskit:S

2010-11-01 @ 12:39:03
URL: http://agnesochamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0