Nu är nästan julen slut,sluut,slut julegranen den ska ut ut ut... Fast inte riktigt en va???:P

Jaha då var julen över då! Tråkigt äre! Vet ni vad som är konstigt? JAG HAR INGEN JULKÄNNSLA ALLS!!! :S Det är fruktansvärt!!! :'( Jag kännde absolut ingenting för julen i år???Och jag sa det till min kusin och då sa hon att den försvinner med tiden! Men jag vill inte att den ska försvinna!! Det är ju helt sjukt!!!!! Aja strunt samma alla blir vell av med den någon gång?? Kände ni någon julkännsla iår?? Hahaha kom just och tänka på en grej! Farmor och farfar kom hit i torsdags och firade jul med oss:) Och på julaftons kvällen var vi hos mina kusiner och firade jul:)Min ena kusin tessa har en systemkamera som jag såklart la beslag på och fottade allt och alla hehehe.... :) Men i allaf så sa farfar: Äh ge hit den där så får jag kolla på den! På tessas kamera så kan man ställa in skärpan och sånnt, och nu var inte skärpan inställd och bilden var alldeles suddig så då sa farfar: Jaha nu är det dålig mottagning för bilden är suddig! Hahahaha fan va jag garva!!!xD Men nu ska jag gå i från datan och spela wii som vi föresten fick i julklapp! PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0