EHH CPPP???-.-'

Hej bloggen! snackade just med en äcklig cp kille på facebook nu som hotade med att mula mig i morrn? ja vi får ju se hur det går? Det är ju fan bara att vällta honom så rullar han! Fast bokstavligen HAN RULLAR FRAMM!!-.-' och han är verkligen äcklig!! USHH!! Idag gjorde jag inte så mkt förutom att varit i skolan:) Skulle göra fransak förhör men hade glömmt boken i skolan så kunde nt! som tur var så vare färger så jag kunde alla dom eftersom detta bara var en repetision inför provet!:D Jag känner mig faktiskt as taggad för detta prov!:D Hade tråkigt förut så jag snackade lite med ficen på telefonen:) vi hade faktiskt ett gansak roligt sammtals ämmne om den äckliga köttbullen! Hihi fan va kul han ba: Du är inte från sverige! Både jag och ficen sa sammtidigt: Ne inte du heller fan vad kul det va asså! Men nu blire duschen och sen en massa plugg som vanligt! har typ 5 prov innan jul lovet INTE KUL! Pussar&Kramar<3 (men inte till dig äckel köttbulle)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0