You are the reason why

Hej älsklingar! Sitter här i min säng nu och funderar på att dejta kudden snart, är helt slut efter den här dagen som kan förkortas med FML. Helt cp dag, kändes som att alla skulle snacka med just mig om helgens planer. Är jag någon slags öppen bok eller? Hahahaha somsagt helt cp... Aja sen efter skolan så skulle jag och vicki egentligen på kickboxning men den lilla svikaren orkade inte och sen blev det massa knas och ja, men det gör inget för jag älskar dig ändå vicki!♥ I morgon skulle jag egentligen följt med emelie till hennes stall och ridit men jag får inte tag i skitungen så det får bli nästa vecka i stället! Nu sitter jag här igen då och ögonlocken blir tyngre och tyngre... Dax att sova!


Heey vicki! Jag sa ju att min katt va en tiger... ;)

Kommentarer
Postat av: Maja <3

Shit vad lika katter vi har! Kan inte du visa en hel bild på din katt? :P Puss saknar dig <3

2011-09-29 @ 16:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0