You know my name, but not my story.

Chennaa!
Sitter här i sängen nu då, har precis bäddat med nya lakan. Myys! Och dessutom är jag ny duschad också så då är det ännu härligare! Idag har jag inte gjort så mycket? Eller jo, varit i skolan men det är typ inte så viktigt. Jag träffade gustav och gustav efter skolan! Det va riktigt chill faktiskt! Sen drog jag hem och käkade pizza, tjockt ♥
Och nu är jag så trött så jag kommer stupa snart... Pusshej!

Fanny Lundin, jag saknar dig sjukt mycket hjärtat! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Var gärna med och tävla i veckans blogg och kolla in allt annat kuligt på min blogg :) Hope You Enjoy!

2011-11-17 @ 16:33:19
URL: http://biersack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0