Väldigt lessen i ögat...

STATISTIKEN SJUNKER! NOOOOO!
Vi måste få upp den igen, så drar vi en hanna rasch. MISSTOLK!
Hahah sorry för närmobbningen hanna ;)
Du vet att jag älskar dig ♥


Idag var jag i skolan, allt var helt normalt tills vi va på den andra lektionen. Syslöjden.
Vicki fucking sydde sig i fingret och nålen satt kvar! Det var helt sjukt hemskt! Jaja vi åkte i allafall till akutmottagningen nere i vaxholm, för dom skulle då dra ut nålen som satt kvar i fingret. Först fick vi vänta i typ 20-30 minuter på att dom skulle få tid för vicki. Känns som att det är en självklarhet att en tjej som sytt sig i fingret ska få gå liite före, men tydligen inte. Idioter, det är det ända jag kan säga.
Jaja i allafall när vi väl va inne så skulle dom ge henne bedövning. Först 2 sprutor längst ner på fingret och sen en längst uppe på fingerspetsen, där det sitter mest nerver eftersom man ska kunna röra fingrarna. Jag skulle inte velat vara i vickis skor då, hela finger svullnade där nere och i mitten var det platt och längst upp var det svullet. Och vad gör tokärringen? Jo hon börjar garva, asså inte lite då heller. Utan asgarva! Men så grinade hon ju samtidigt också men det säger vi att jag inte sa... Sen drog dom i allafall ut den där nålbiten och vicki fick åka direkt in på rönken för att kolla om det inte satt kvar några flisor i fingret, vilket det förhoppningsvis inte gjorde. Och vicki? Om du läser det här nu, så vill jag att du ska veta att jag älskar dig och att du var sjukt duktig när dom drog ut nålhelvetet!

Nej om jag skulle ta och sova lite nu kanske? Det är en ny dag i morrn vet ni...! Pusshej!


Vickis finger, bleeee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0