Rikard är fan bäst azzåå!

Brist på rubrik så rikard fick bestämma.

Hej där! Jag blev precis vettskrämd av rikard som skickade en länk på facebook, ingen rolig länk direkt.... Jag grät typ för att jag blev så jävla rädd! Gulligt av dig sötnos...

Hahah jaja idag åker jag till pappa och stannar där tills på söndag, ska försöka ta med mig datorn så jag kan hålla er uppdaterade! Just nu håller jag på och förbereder, packar, städar rummet, byter lakan i sängen och ja allt det vanliga som man gör innan man åker bort! Hoppas ni får en helt awsome vecka/helg för det kommer jag ha! Vi hörs om jag hinner! Pusshej!


Jag och rikard! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ni ihop?

2011-11-02 @ 23:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0