Orkar egentligen inte...

Tjoo! JAg orkar egentligen inte blogga för jag har fett med plugg och somsagt: Jag ska satsa i skolan nu!
Jajaja idag va jag ju då i skolan, och som alla andra vanliga dagar sög denna också -.-
Jag är sjuukt jävla skoltrött kan man säga! Orkar inte gå upp halv 6 varje jävla morgon och ta bussen som går 07:26. Sen färjan och sen får jag gå, ni som inte bor på en ö ni har en jääävla tur kan man säga! Det är en riktig jävla pain in the as på vintern, på sommaren är det rätt chill i allafall! Då kan man åka longboard och bada hela hela tiden! :D
Tummen upp för att bo på rindö på sommaren! (Y)
Aja plugga vare, kul liv jag har. Och dessutom är jag forever alone också eftersom jag har utegångs förbud. Duktig flicka som fixade det! Mitt liv suger hoppas ni har det bättre!
Ska i allafall mysa lite med familjen senare och kolla på, hur många lingon finns det i världen! Myyys!♥ 
Pusshej!



Raaandom bild, har ingen annan! :P

Kommentarer
Postat av: Nikita♥

i like big buts and i can´t just lie

2011-11-29 @ 14:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0