Hoppar ner i mitt hav av kuddar och kopplar bort ett tag...

Shoo! Sitter här och lyssnar på universums typ bästa låt, levels. Finns inget finare såhär på kvällen och allt!
Idag va jag ju i stan med familjen och skulle kolla på bio, alla valde smurfarna -.-' 
Det va ju verkligen jätte kul, typ slösade 2 timmar av mitt liv på en fucking barnfilm. Att jag ens orkade stanna kvar? Helt otroligt... Nästa gång jag går på bio kommer det vara med Hanna och Vicki och såklart ska vi kolla på paranormal activity 3! Ja det är ett MÅSTE Hanna! Kommer seriöst typ dö, men nu har jag bestämmt att jag ska se den filmen och då äre så! Nej nog pratat om bio och film och sånt, dax för sängen!
Pusshej!

Jag och lillasyster♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0