Forever alone...

Yeaah känns bäst att jag är forever alone, syrran drog precis till stallet och lämnade mig med hunden helt ensam :/
Det suger. Funderar på att ringa någon snart?  Neej juste det går inte heller, inga pengar på mobilen. Sa ju att mitt liv suger. Och så har jag ju utegångs förbud, men det fixar sig eftersom jag tänkte göra mitt fönster till en dörr och sticka ut ändå! Bus frö på mig... Bara jag inte blir påkommen, då kommer mamma och pappa låsa in mig i ett rum utan fönster och dörrar och kasta bort nyckeln, det vore ju sjyst!  Så kommer jag göra typ hela helgen :)
Smart, enkelt, effektivt.
Nej nu ska jag fortsätta planera min lilla rymings plan och svulla i mig tusen peppiskakor! Pusshej!

Flum med syrran ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sexy girl

2011-11-25 @ 19:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0