KÄRA BLOGG...

..jag har ju då data förbud vilket suger! Men det kanske ändå är ganska bra för mig. För som jag sagt några gånger så tar facebook över varje gång jag ska göra läxorna, min mamma och jag hade en diskution om detta igår och kom då fram till att jag ska vara utan datorn eller ja utan facebook i en vecka. Sen får jag datorn igen, det var då också ett vilkor på detta. Att jag skullle få ha den i läxväg men inte mer, vilket betyder inget bloggande för min lilla del! Vilket är tråkigt efter som jag har fått så mycket nya läsare. förut hade jag bara 200 läsare i veckan och nu har jag 300!!! Kan ni fatta hur lycklig jag är eller! Jaja imorrn är det dmis i min skola och då ska jag göra om mitt franska prov som inte gick så där himmla bra asså... Så jag ska i allafall plugga till det nu!
Haré!


JAG GILLAR`T! ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

NNEEJJJ

2011-04-12 @ 07:51:34
URL: http://bsbgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0