Åkte inlines skrapa knäet, ont!

Hej bloggen! nu sitter jag här och ska snart dusha :) kommer bli nice! :D Ja rubriken stämmer och behöver jag säga mer? nä tror inte det! Den här dagen har varit as nice! Med alla underbara vännerna har jag hoppat studsmatta med sjukt hög musik på sen gjorde vi en massa annat men det är topp secret hycsheli hycsh! ;) JAg och min kompis emelie har bestämmt oss för att skaffa en blogg tillsammans kommer bli awsome! :D ni får veta namnet på den bloggen senare  men nu ska jag hoppa in i dushen och ta bort blodet från mitt knä som gör bajs ont! aja!
Haré gott igelkott!

Jag har förlorat många vänner i mina dar, men du är den bästa så vad du en gör. Lämna mig inte! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0