Till min älskade lillasyster ♥






Kära lillasyster,  idag fyller du 13 år. I 13 år har jag fått stå ut med dig och ditt jobbiga tjat. Att jag ens orkar? Men så idag när jag vaknade tänkte jag, idag fyller min lilla syster 13 år, ett år äldre, ett år mognare? Och jag hade rätt, hela den här dagen har du varit glad och possitiv, inte en sur min någonstans. Dina vänner har sprunigt runt dig med glada skratt och tjut, du var lycklig. Du och jag, vi bråkar jämnt. Antingen tar du min spotify, eller så försöker du rita på mig med en whiteboard penna. Härom dagen när mamma började skrika på mig som vanligt, och jag började gråta som vanligt, och jag låste in mig som vanligt. Bara satt där och grät, så knackade du på och jag öppnade. Du tog tag i mig och kramade mig, jag har aldrig varit gladare över att ha en syster. Sen gick du ner och tog all skit som jag egentligen skulle tagit. Vet du hur mycket det betyder för mig? Vet du hur mycket DU betyder för mig? Mer än det finns stjärnor på himmlen älskade lillasyster. Med det här vill jag bara säga en sak. Grattis älskade underbara goa unge! Det finns inget bättre än dig och nog för att jag tröttnar på dig ibland, men aldrig aldrig någonsin kommer jag sluta älska dig! Du och jag, genom allt


Kommentarer
Postat av: Ebba

måst bra säga att du måste vara världens bästa syster, det där var så gulligt! ;)

2011-12-15 @ 20:59:06
URL: http://ebbag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0